torsdag den 23. august 2007

De sidste par dage..

er der kommet et godt quiltemagasin fra Norges land, det er altid spændene at se om der er nogle gode mønstre i. Og det var der, op til flere. Kreative kvinder landede også i postkassen, jeg syntes det er halv kedeligt, ikke rigtigt noget jeg ikke kan leve uden.
Onsdag var den store dag, Andresen skulle have gipset af, YES. Det gik fint, lidt tyndt og slap som det jo er efter 4 uger i gips. Det gjorde ondt i knæet, men det har jo også været pakket ind i mange uger efterhånde, fra ulykken skete til nu. Han kan bøje det 40%, så nu gælder det genoptræning. Bandagisten var der og tage mål til den kulfiber skinne han skal bruge når han skal lave noget fysiks. Den skal laves i U.S.A, og vil komme hertil om ca.8-14 dage. Andreas fik et katalog med farver og mønstre på skinnerne, så han selv kumme bestemme hvordan den skal se ud. Det er da lidt sejt, når nu det skal være, han valgte en metalic sort. Der var ellers nogle fine nogle med dyreprint, blomster og flere farvet. Jeg tror bare gerne han ville have en anonym en, for han syntes vist han er blevet gloet nok på. Billig er sådan en just ikke, den nætte sum af ca. 10,000 kr. Godt vi ikke selv skal betale.
Se lige her !!
Jeg har knækket nøden, jeg har fundet ud af at lave disse fine billeder, så nu behøves jeg ikke være misundelig når jeg ser dem rundt omkring mere. Nøj, hvor har jeg været træt af jeg ikke kunne finde ud af hvordan man gjorde. Ja, tålmodighed belønnes.
Nu har jeg altså også meldt mig til et kursus om at lære mit kamara at kende og et med photoshop, nu skal det være.

5 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Hej Yt
Det er bare skønt at modtage gode blade med masser af inspiration !!
Godt at det går fremad med Andreas.

Kunne du ikke lære mig hvordan du har lavet dine billeder sådan .. det ser smart ud :-)

Kludemutter sagde ...

Hej !
Det gør du inde i flirk,
http://bighugelabs.com/flickr/mosaic.php
Jeg tror du skal have en flirk konto for at bruge det.
Hilsen Yt.

lifeondyssen sagde ...

Tak Yt .. jeg kigger på flick

Tina sagde ...

Hvor godt at høre han har fået gipsen af nu :) Nu er det "bare" fremad ;)

Weee det bliver da fedt med et kursus:) Men du snyder da lidt med de billeder.. ikke? ;););)

Kludemutter sagde ...

Jo,Tina det er så dejligt nemt.
Det helt rigtige må vente til jeg har været på kursus ;-))