torsdag den 13. september 2007

Efterår hvor ?

Jeg måtte ud i det dejlige vejr og have noget luft. Vejret siger ikke just efterår her, syntes det er varmere end nogle dage i sommer, men det er jo kun dejligt. Min tur gik ud af kystvejen og ned ved lyngs bo, her var stille idag, tit er der ellers fyldt med børn der nyder stedet.
Ville sidde uden for med denne bog da jeg kom hjem, men solen gik bag en sky og jeg gik ind.
Jeg læser også en del, lige nu er det denne gribene fortælling om denne vilje stærke pige jeg er igang med. Hun er bare sej, det samme er hendes mand. Godt de har hinanden.
Den handler om deres kamp efter et stort bil uheld.
På trappe stenen stod denne pakke. Endnu et livstykke fra Geilsk , det er nr.3, de 2 andre er i bomuld. Tror den bliver fin sammen med hyld.


I aften står den på forældremøde hos Nanna, så der må pindene hvile.
Nu vil jeg se på min taske der er i støbeskeen.



4 kommentarer:

Tina sagde ...

Ihh du bor altså lækkert, når vi nu har det dejlige vejr!!! :) Og med den smukkeste udsigt!
Hmm ser ud til at være en god bog!! Er den ny? eller mon den findes på biblioteket? Det ligner den genre jeg plejer at sluge :)

Kludemutter sagde ...

Ja, jeg er heldig.
Nej,den er ikke ny, købte den i sommers 3 for 98,-
Og ja, må indrømme at den rørte mine tårekanaler et par gange.

HANNE sagde ...

Jeg kan anbefale "Et glas mælk, tak", hvis du mangler læsestof :-)
Bente Geil har noget lækkert uldgarn, så du kan godt glæde dig...

Kludemutter sagde ...

Den vil jeg huske, Hanne.
Ja, Bente har noget lækkert uldgarn, for sipper som mig ;-)