søndag den 16. september 2007

Hyld...

Ja, hvad skal jeg skrive. Den er bare ikke god, den er vist for stor, det må være det der er galt med den. Garnet giver sig meget i taljen og derfor er der for meget strik i siden med hulmønster.
Det er hvad jeg er kommet frem til.
Har du et bedre forslag ?
Så den trævler jeg op igen, æb bæv.
Jeg er ellers startet på livstykket til den, den vil jeg strikke, inden jeg laver hyld om.
Det er træls for jeg var sikker på den bare blev god, det gør den måske også, når jeg tager mig sammen til at strikke den om. Nu kalder min stol og t.v. og strikketøjet.


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

ejjjjj. det er da for ærgerligt. Men man/du kan lige så godt trævle op, for ellers bliver du nok ikke tilfreds?
Uha, lyder jeg stadig arrig?
Ifald er det ikke meningen :-)

lifeondyssen sagde ...

Æv hvor surt men kunne du feks ikke sy et stykke rib i foroven ???