onsdag den 12. september 2007

leger lidt

med tanken om at sætte disse stoffer sammen til en taske. Skal vist lige summe lidt over det......

Måske denne model, kan i se den ????
Den er helt sød. Bliver selvføldig helt anderledes i mine stoffer.



Så langt er hyld. Er ved at strikke hulmønstret, så side sømmene bliver lige lange.Jeg må indrømme, at da jeg læste opskriften syntes jeg der var nogle ting jeg ikke helt forstod.Det løser dog sig selv hen af vejen, og der har ikke været de store problemer. Så det der med at man skal læse hele opskriften igennem, inden man går igang er jeg ikke helt enig med de forskellige designere om, da jeg før har oplevet at det man troede var volapyk, slet ikke var det.







1 kommentar:

Fríða sagde ...

spændende med den taske, venter spændt på at se den færdig. og din hyld bliver rigtig fin.
kh.fra Island
Frida