lørdag den 27. oktober 2007

Messe.

Jeg var på messe igår, en dejlig dag. Masser af ting og sager at kikke på, inspiration syntes vi der var nok af. Hos lund+lund kom denne pakke i tasken, den er da fin og sjov. Der er 2 ærmlinger i posen, uha jeg glæder mig til at strikke dem. Fik hilst på Christa og Dorthe de passede lunds´strikke cafe´. Travle det havde de.Lene stod ved siden af med sit patchwork, den nye Tilda bog solgt hun.
Jeg ville lige vente og komme tilbage og kikke den igennem, det skulle jeg ikke have ventet med, for da vi kom tilbage var den udsolgt Og hvad kan man så lære af det, man skal smede mens jernet er varmt.
Videre det gik, vores vej slog et smut fordi Kastanjen. En dygtig og sød pige. Små sjove kit har hun altid, så der hoppede 2 i posen. Den er er vist på vej ud i verden med posten. Håber det falder i god jord. Måske vi snart skulle køre over og besøge hende i butikken.
Skråt overfor Lund+Lund stodIrene med sit strik. Der var opskrifter på dansk af en noni taske og blomster der støttede brystkraft forskningen. 2 gode ting så de smutte også i posen. Sikke noget ;O
Det var meget mere der kunne lokke. Jeg ville så gerne have været derud både idag og imorgen også, men det kan ikke hænge sammen. Desuden har de ikke nogen form for weekend entre så det betyde at jeg skulle betale 75,- hverdag. Og helt ærligt det syntes jeg også er mange penge.Nanna ville jo sikkert også med derud. Jeg var inde på kontoret for at spørge, de havde tænkt på det, men det kunne jeg jo ikke bruge til noget. Så jeg må nøjes med at tænke på dem jeg ikke får hilst på.
Ellers syntes jeg det er en udmærket messe et besøg værd.


4 kommentarer:

Tina sagde ...

Neeeiii nogen skønne ting :):)
Og noni... *Suk* sig endelig til hvis du ikke gider strikke dem alligevel ;)

Anonym sagde ...

Jeg var vist de samme steder som dig, bare lørdag. Fik ikke købt noget hos Kastanie strik , denne gang. Hvad er det der er ved siden af grantræet? Det missede jeg vist
;-)

Kludemutter sagde ...

Ja der er fine de tasker Tina.
Anne det er et armbånd ;D

Jette sagde ...

Du har da fået lidt mere til huse end jeg har, men jeg måtte jo slet ikke købe noget, så er lidt stolt over at jeg næsten holdt det...