torsdag den 22. november 2007

moar jeg ved godt......

hvad jeg skal have i advents gave. Jeg har lige været inde og læse i din blog. Det var meldingen Nanna kom med forleden dag, det er så længe siden jeg har kikket den. Kunne hun så ikke have ventet lidt længere. Nå, det var den chance jeg tog. Så nu har hun fået hue og halstørklædet, det kom på med det samme. En forsigtig forespørgelse om der ikke skulle en lille blomst på huen, nej det skulle der så ikke. Også var damen strøget op i klubben. Så ikke flere jule hemmelighedder her, så ender det jo bare med at hun skal have alle sine gaver før tid.
Begge ting er strikke efter opskrifter på Garnstudio.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Snu pige ;)
Det var nu godt sættet faldt i god jord og flot det er det bestemt :):)

Anonym sagde ...

Det passer da lige til din pige... men vi må vist passe på med, hvad vi skriver...jeg har i dag købt samtlige adventsgaver, så nu er de i hus...men ikke et ord om det, på min blog fniiis