fredag den 25. januar 2008

Et lys .

Jeg har tændt et lys for Hanne, som nu har fået fred.


Jeg kan ikke lade være med at fælde en tåre, selvom jeg ikke kendte Hanne ret meget. For aldrig har jeg mødt så gæv en kvinde, den humor og kamp ånd hun havde, kunne ikke undgå at sætte et spor. Mine tanker går til Hanne´s familie, specielt Hanne´s forældre. De må havde det frygteligt. Der er også de veninder som har stået ved Hanne´s side lige til det sidste, de er guld værd. Håber der er nogen for jer allesammen nu og kan hjælpe og støtte jer i den svære tid i går i møde. Hanne jeg vil også gerne have en plads i noro hjørnet, for jeg vil gerne lære dig noget mere at kende. Og Hanne!!! Lidt sne vil vi gerne have hernede.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror der rundt omkring i Danmark og norden, vil være rigtig mange stearinlys tændt i vinduerne i aften. Mange mange af dem vil være til Hannes ære. Her som der og alle vegne vil de lyse for hende.

Hilsen Githa

Tina sagde ...

Puha lige da jeg nåede til sneen, så flød tårerne over....

Det er så trist at Hanne ikke måtte være her blandt os mere... og svært at forstå at nogen forældre skal overleve deres børn.

Jeg håber Hanne hygger sig hvor hun er nu!

Kludemutter sagde ...

Ja, det er rart at vide at der er mange derude der tænker på Hanne og ikke mindst dem der sidder tilbage.
Tror Hanne hygger sig, i det mindste har hun ikke ondt mere.