mandag den 20. oktober 2008

Det var det.

Værelserne er så godt som færdige.
Der er brækket væge ned, sat væge op.
Nye lofter er der sat op.
Filt på væge og lofter.
Maling er rullet på.
Det er blevet super godt.
Så er det tid til alt det sjove.
Pynte op med blomster.
Hænge lys op.
Nå, ja.
Tømmerne har sat lister om vinduerne idag.
De skal males, lige pludselig.

Tæppet mormor har syet er fundet frem igen.
Der samme er bamsen, den har nu aldrig været langt væk.






Så nu er min dertil indrettet smækket i sædet.
1. arbejdsdag efter "ferien" er slut,
og jeg trænger gevaldigt til en slapper.
Så det giver jeg mig tid til nu, min krop er træt.








Der er 2 ting jeg har slæbt indenfor række vidde.
Mit strikketøj, en cardigan der hedder RØD, min bliver sort.
Det er det jeg mangler.
Fra Isager´s Japan bog.



I netto lå denne bog, den fristede over evne.
Nu ligger den ved siden af mig, og MUMS siger jeg bare.

Jeg har meddelt at jeg ikke rejser mig mere idag.
Så nu må de klare sig selv, jeg tager mig en slapper.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Som I da også har knoklet, det er velfortjent med en pause :-)

Risengaard sagde ...

Det er bare så skønt at få det færdig, og nyde resultatet, tror at hvilet er velfortjent ;-)
Knus fra Inger

Tine sagde ...

Godt med en velfortjent pause.
Husk at nyde den!