mandag den 22. december 2008

Hvor bliver

Sneen af, uden for stormer det en halv pelikan
Indenfor er her stille, meget stille, kun jeg er hjemme.
Nanna er inde i byen og stå på skøjter.
Andreas er hos en ven.
Lars arbejder.
Jeg lopper den af med min putter på skødet.
Huset er rent, næsten.
Blev enig med mig selv om, at det nok trænger mere
når julen er over, så her er rent, men ikke hysterisk ren.
ØØØ, det er her vist aldrig, vi bor i et leve hus.
En julegave er færdig, i får se efter jul.
Et nøgle noro ligger ved siden af mig og skal blive til luffer.
Jeg smutter igen, jeg skulle endeligt lede efter en luffe opskrift.

4 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Hej YT :-)

Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul, samt et lykkebringende nytår.
På gensyn i blogland i 2009, selv om jeg alt for sjældent får skrevet en hilsen, nyder jeg at følge med i din hverdag :-)
Håber også at vi SES i det nye år, måske min lille KA´ engang skulle sætte kursen mod Fredericia til en omgang Pakhusstrik...

Mange julehilsener fra
Dorthe

Helle : sagde ...

Hej Yt, jeg håber at du finder din opskrift og rigtig glædelig jul til dig og dine.

Tine sagde ...

Dejligt med lidt stilhed og ro inden julen stormer frem :-)

Hav en rigtig god jul, ønskes du herfra Århus.

Kludemutter sagde ...

Kære allesammen !!

Opskriften er fundet ;)

RIGTIG GLÆDELIG JUL
TIL JER OGSÅ !!!

Knus Yt.