lørdag den 14. februar 2009

Hjemme fra Tjekkiet.

Vi har haft en skøn uge i Tjekkiet.
En skiferie skulle prøves, og det må
siges at være en succes. Jeg har ikke
stået på ski, jeg tør ikke pga. af ryg og knæ.
Min tid er gået med gå ture og strikketøj.
Byen vi boede i hedder Lipno, et ferie center.
Om vinteren til skisport og om sommeren til
både og andre sommer aktiviteter.



Udsigten fra vores lejlighed.
En meget stor sø, hvor de hver morgen
fejede, så man kunne stå på skøjter på den.


Deres første tur i skiliften, efter et par timer på skiskole.
Priserne dernede er helt anderledes, end andre stedder
vi har hørt om.



Hjemme igen sidder jeg og kikker på alle billederne,
så i slipper nok ikke for at se flere.




3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Dejligt at høre at I alle havde en dejlig tur. Glæder mig til at se flere billeder :-)

Made By Dorthe sagde ...

Fedt med sådan det god ferie, og sikke nogle flotte billeder. Eksta bonus var da lige de billigere priser, så var der måske lidt garn med hjem, eller er det ikke rigtig noget man finder sådanne steder?
Forsat god weekend.
Knus fra
Dorthe

Kludemutter sagde ...

Ja, en god ferie er ikke af vejen.
Så lidt garn ikke noget jeg måtte eje,har vist lidt på lager der skal bruges først, nå, nå ;O

Yt.