torsdag den 26. februar 2009

I aften.

Skal jeg på biblo med min veninde, vi skal hører denne pige,
jeg tror det bliver godt.


Foredrag med Ann Elisabeth Knudsen
Torsdag den 26. februar, kl. 19.00Mødelokalet, 3. salBilletter: 60 kr. * UDSOLGT *Er opdragelse vold mod vores børn? Ødelægger vi deres selvværd ved at sætte grænser for dem? Hvordan skelner vi mellem børn med en irriterende forhandlerkompetence, som er vokset op i “et hotel med fuld pension og udstrakt taxaservice” fra børn, som er alvorligt følelsesmæssigt forstyrrede, når de nu opfører sig tilsyneladende ens?Ann E. Knudsen er hjerneforsker, konsulent og foredragsholder og hun giver et inspirerende og humoristisk indspark til alle der undrer sig over hvorfor børn arter sig som de gør.

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Sikkert et intressant foredrag.

Tine sagde ...

Det lyder godt nok spændende!
Glæder mig til referat :-)

Made By Dorthe sagde ...

Det lyder spænden, fortæl endelig mere om det :-)