søndag den 15. februar 2009

Rød mini.

Jeg trænger til en god strikke oplevelse.
Derfor kom mini på pindene i går,
de fristede jo hos lunderne da de holdte fødselsdag.
Det er meget lææænge siden jeg har strikke i rødt,
det er en fin rød farve, der ikke skriger. Den blev valgt
for jeg er ved at vinde garn op i røde-pinke farver til
Annette Danielsen nederdel. Så jeg satster på det bliver flot sammen.

Så er ? bare skal jeg lave lange ærmer,
eller ????????
Nogen erfaring du vil dele ??
Normal er jeg ikke god til de der 3 kvart ærmer,
på den anden side ser det sødt ud til modellen,
såååååååååååååå.

7 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Flot farve :-) Jeg ville nok vaelge de trekvarte aermer og supplere med pulsvarmere. Dem kan jeg slet ikke undvaere .

Anonym sagde ...

lange ærmer ;-) jeg ville gå og hive ned i de der 3/4 lange nogen, men måske man kunne vænne sig ?
Dejlig rød farve

Helle : sagde ...

Skøn farve ! det med ærmerne er op til ens temperament, jeg ville satse på 3/4 :-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Det ser ud til at I har haft en dejlig tur og minin er kommet godt i gang. Gläder mig til at se den färdig.

Kludemutter sagde ...

Puha det er svært ;)
Jeg må vist prøve mig frem.
Yt.

Helle sagde ...

Fin Farve Den blir skøn. Jeg ville vælge lange--Har lavet et par FLS med 3/4 og ville ønske de var lange.

Gitte sagde ...

Jeg eeelsker min ;-) og den er med 3/4 ærmer. Det er helt perfekt her om vinteren hvor jeg har en trøje inden under. Vil lave en til - til de kølige sommeraftener, og den skal være med lange ærmer ;-) Hjalp det - eller gjorde det det værre........