tirsdag den 10. marts 2009

Pænt farvel.

Til klubben og ikke mindst til de fantastiske voksne i lyngklub.
Vi har været en del af klubben i 9 år. Nu er Nanna meldt ud, et
kapitel er slut. Heldigvis kan hun forsætte i juniorklub deroppe.
Jeg er også sikker på, vi vil stikke hovedet ind til dem.
Der er jo også rollespil deroppe, der kommer Andreas lidt inu.
For det skal ingen hemmelighed være, at de har været der
for os i tyk og tyndt.

Ikke alle er så heldige at have en klub, med de voksende vi har.
Så et pænt farvel skulle siges, med et par flasker vin, og et gave kort til
vores lokale pizzeria, så kan de selv bestemme hvornår de får tid til hygge.

2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hmmm Yt, det er altid lidt vemodigt, når der lukkes en dør, men der åbnes altid en ny samtidig, når man har børn og som du siger, så mister I jo ikke kontakten. Det var en fantastisk god ide som afskedsgave.
Sikke en flot jakke du har vået syet dig- den er jeg bare helt vild med.

Birgitte sagde ...

Hej
Faldt tilfældigvis over din blog og din beskrivelse af dig... og så måtte jeg da hellere lige skrive en lille hilsen. Du arbejder nemlig på et af de steder jeg ynder at handle :-) over nettet(kan jeg se) Alletiders butik til en af mine hobbyer!!
Flot jakke du har lavet!!
Vh Birgitte