onsdag den 27. maj 2009

Rabarber.

En ting skulle jeg nå i dag, det var en tur på torvet.
Jeg drømte om rabarber til fryseren, hjem kom de.
En tur i baljen, og en gang under kniven, for endeligt at
ende på bageplader i fryseren. De bliver løsfrossen, så er
de nemmere at bruge til tærter, og hvad de elles ender deres dage som.


Ellers går dagene lidt i slowmotion,
jeg er træt som et helt alderdomshjem.
Kroppen er træt, og knoglerne er ømme.
Så er det jo godt jeg kan tillade mig at tage den med ro.
Heldig er man da, når nu det skal være.

2 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

MUMS, de rabarber ser gode ud, jeg husker tydeligt min mors hjemmelavede rabarbergrød :-)
Kan sørme godt forså du er træt, du har jo haft rigtig lige at se til. Und dig nu nogle rigtig hyggedage, hvor du forkæler dig selv :-)
Knus fra
Dorthe

Fynpige sagde ...

Hejsa ! Tak for hilsen, jo jeg har vist for første gang strikke hurtigt ! Har jo også tiden for tiden ! Torvet i Fredericia ! Suk så er jeg hjemme igen ! Man skal bare lige vende sig til alt det nye springvand de har lavet!
Mums, rabarber tærte med flødeskum !