tirsdag den 6. april 2010

Med billede.

Så kom der billeder på bloggen.
Billeder af Folkloren jakken,
mit til dato nok mest udfordrende stykke strikketøj.
Et meget spændene strikketøj,
med en opskrift jeg bare fulgte og kom i mål med.
Jeg er en smule stolt,
både over at have strikket den,
men også at min tålmodighed slog til.
Så nu kan jeg begynde at drømme om valmue sjalet ;)




Den kan klart anbefales at lave.
Opskriften er fin,
som jeg hørte en strikke sige til en anden strikker,
om det med at forstå opskrifter.
Hun sagde : Du skal bare lade være med at tro du er klogere end designeren.


27 kommentarer:

Helle sagde ...

Hold da helt op hvor er den FLOT --Supertillykke og flot tålmodighed må jeg sige--Men det er da gået stærkt ;-))

Mie sagde ...

Whau hvor er den blevet flot - Jeg er dybt imponeret og slet ikke klar til at give mig i kast med den slags udfordringer. Dejligt med billeder igen - Det har jeg savnet.

fru westerskov sagde ...

Den er superflot. Start du bare på valmuesjalet :)

Angelikas quilts and knits sagde ...

den er helt vildt flot !!!

Tine sagde ...

WOW. Hvor er den bare blevet flot!
Jeg har også selv en plan om at strikke den, men i de nye lilla farver, som Christel viste frem på messen.
Den er bestilt hos Fandango, og jeg glæder mig til at komme igang.
Så må vi se om jeg kan lave den lige så flot som din :-)

Anne sagde ...

Hvor er den vidunderlig smuk, Yt!!
Flot flot stykke håndarbejde, det kan du virkelig godt være stolt af!

Måske burde jeg tage mit Seyfart-sjal med til Middelfart, det lever et usselt liv i strikkekurven...

violykke sagde ...

Hold da op hvor er den bare flot super super flot

Sonnie sagde ...

Hej Yt.
Hvor er den flot. Kan godt forstå, at du bare er super stolt.
Kh. Sonnie

Fríða sagde ...

wow!!! til lykke med et veludfört arbejde, den er bare super, super flot.
kh.fra Island
Frida

Unknown sagde ...

Den er blevet helt utrolig flot. Kast du dig roligt over sjalerne, det er intet at regne for det du netop har strikket. Valmuesjalet er et enklere mønster så det kan da kun være et snuptag for dig:)

Jette sagde ...

Lækker, lækker, lækker....

Birthe sagde ...

Den er utrolig smuk din trøje ....
beundrer din tålmodighed :-)

Birthe sagde ...

Den er utrolig smuk din trøje ....
beundrer din tålmodighed :-)

Birthe sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Strikkeheksen sagde ...

Den er helt utrolig flot, kan godt forstå, at du er stolt :-)

Jeg har jo stadig til gode at strikke min første CS - nemlig nomadevesten :-)

Lea sagde ...

Den er helt utrolig flot, kan godt forstå du er stolt.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hold da helt op den er flot.
Kunne næsten fristes til at strikke den engang.

Dorthe sagde ...

Super flot jakke- jeg må vist heller videre med min, hvis bare resultatet kommer i nærheden af din vil jeg også være tilfreds.

Kludemutter sagde ...

Helle. jeg fik den i julegave ;)

Mie, det har jeg også ;)

Tak for tilliden, fru. Westerskov og Karen Ditte.

Glæder mig til at se din vest, Angelika.

Du kan glæde dig, Tine.

Ja, Anne op af kurven med det ;)

Takker, Violykke,Sonnie,Frida,Garn Moster og Jette ;))

Med det du laver Strikke heks, så er det ingen problem.

Tak. Lea :)

Ja, ikke Hedvig, men nej.

Så dygtig du er Dorthe, så er det vist ikke noget problem ;)
Vi glæder os til at se den ;O


Tusind tak for alle roserne, tænk at vågne op til alle de pæne ord ;)

Knus Yt.

Tineke sagde ...

Wauw, hvor er det bare godt gået, den er supersmuk!

Kludemutter sagde ...

Tak skal du have, Tineke.

Knus Yt

Hygge-Strik sagde ...

Meget....meget smukt, det du har strikket, er et kunstværk af høj kvalitet.

Kludemutter sagde ...

Ja, designet er meget flot.
Tak, Bebiane.

Knus yt

Gitte sagde ...

Pust - endelig - har haft problemer med at komme ind på din blog og lægge kommentar.

Den er SÅ flot Yt. Virkelig en mesterværk du har lavet der. Strikket helt perfekt!

Kludemutter sagde ...

Tak for de store ord,Gitte ;)

Du er jo selv en mester strikker.
Knus Yt.

Karin sagde ...

Jamen for hulan da Yt, den er flot.... Sådan en MÅ jeg altså lave en gang ;-)

Jette sagde ...

Jamen Yt, hvor er den bare flot, helt vildt skøn model, glæder mig til at se hende til vores cafe næste måned.
Kommer nok lige forbi butikken på tirsdag, hvis du er hjemme...:o))