tirsdag den 20. juli 2010

Hjemme igen.

Efter 4500 kilometer er vi igen landet i Errisø.
Der er trukket, og betalt rigtig mange af de her,
motorvejs afgifter under vejs.


Lars har kørt alle kilometerne selv.
Jeg har før kørt nogle af dem, men må
nok indrømme at efter min ulykke varer det nok
noget jeg begiver mig i kast med de Tyskemotorveje igen.


Der er strikke en del.
En top er blevet færdig,
et håndklæder skal have hæftet ender, jo jo Sanne ;)
Der er startet og strikke et godt stykke på et nyt strikketøj,
det er dog hemmeligt til oktober.
Kan afslører der er strikket i Højlands garn fra Isager.


Der er læst flere bøger,
 og en ung damer er påbegyndt et håndklæde i lilla.


Vi har været i Italien, og været et par dage i Frankrig.
Vi har set grotter, købt olivenolie og sæber.
Se og hørt om parfume fremstilling.
Det mest fantastiske har dog nok været de sidste dage i Frankrig,
hvor vi så det Franske Grand Canyon,
det var simpelhen stor slående at se.
Det hele skal i nok komme til at høre mere om,
hvis i orker.

Nu vil jeg finde min seng efter en laaaang dag.

2 kommentarer:

Risengaard sagde ...

Velkommen hjem igen :-), det ser ud til at have været en spændende tur...hvad mon strikketøjet bliver til nå der skal vi vente helt til oktober :-))

Kludemutter sagde ...

Tak, Inger ;)

Må ikke vises frem før bogen udkommer ;O

Knus Yt.