onsdag den 7. juli 2010

Ustyrlig lyst.

Til at strikke håndklæder er kommet over mig ;)
Det må være alle de søde kunder
 jeg havde i tirsdags der har smittet mig,
og så vil de passer fint til de karklude jeg måtte eje idag.
Det må da også være rigtigt afslappende at strikke på ferie.
Jeg skal vist et smut fordi Sanne i morgen,
 og have garn til et par håndklæder.
Jo, det er også de lækre farver der lokker.
Tænk det skulle komme over mig,
det er ellers ikke spændene strik jeg mangler.

Nu, skulle min far have levet,
 han kunne nemlig strikke håndklæder ;)
Tænk om han kunne have strikket dem til mig ...............

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

det er lysten der styrer :-) det behoever ikke altid vaere det mest spaendende der frister :-)
glaeder mig til at se dit farvevalg !