torsdag den 5. august 2010

Nanna´s tæppe.

Et tæppe mere har set dagens lys.
Det er også blevet super fint,
og Nansen er meget glad ved det.




Jeg var lidt spændt på hvordan det stof til den yderste kant ville passe til.
Heldigvis passer det fint til.

Så nu kan de 2 tøser rigtigt putte sig på deres efterskoler.
Eller de har et sengetæppe.

Det andet tæppe blev godt modtaget,
Frederikke blev meget glad for det.

Så nu står den indkøbs tur af resten af de maglenede sager der står på listen ;)
Det er godt noget andet at sende en pige af sted ;O

11 kommentarer:

Emmy sagde ...

Hvor er det nogle smukke "tøsetæpper" du har kreeret, farverne er rigtig skønne :)

Det må være skønt at have disse med på efterskole til minde om det hjemlige :)

Anne sagde ...

Smukt tæppe, Yt, og jeg synes da faktisk, at det er den yderste kant, der gør det rigtigt interessant og personligt!
Hurra for sådan en sej sy-mor som dig, jeg er sikker på, at pigerne vil tænke på dig, når de sidder der og putter sig i skønhed...

Tovepia sagde ...

Det var direkte nydelig!! jeg likte fargene i teppet ditt veldig godt, så tøsen som får dette er heldig!!
Ha en flott dag og klem;)

Anonym sagde ...

Endnu et smukt tæppe Yt :-)
Og ja, jeg har også erfaret, at det er noget andet, at sende en pige af sted :-)
tror du vi skal have traileren frem ?

Jette sagde ...

Det er om muligt endnu flottere end det første. Smukt, intet mindre..

Kludemutter sagde ...

ja hvis de kommer til at savne os, bare lidt, Emmy.

Bare en lille tanke, Anne.

Takker søde Pia.

Det kan godt være vi skal det, Anne.
Her er listen med ting laaang ;)

Tusind tak, Jette.

Yt.

Strikkeheksen sagde ...

Det tror da pokker, de bliver glade for dem, de er jo ovenud lækre :-) Endnu engang sidder jeg helt målløs - sikken et farveorgie - supersmukt :-)

Angelikas quilts and knits sagde ...

et rigtigt toesetaeppe :-)

Karin sagde ...

Hold da op hvor det går over stok og sten ;-) super flot tæppe, og der kan ikke være tvivl om at de tøser kan lide dem... vel at bemærke hvis de er til pang farver ;-)
Ja, det er underligt at sende sine unger ud af reden... Søren skal studere i Kbh, så lige om lidt er begge ungerne derovre ;-/

Hanne sagde ...

Så fint det er blevet.
Hvem skal så have det næste ;)))
Her pakkes også på livet løs. Jeg er lige blevet kaldt ind til finpakning, det er noget med at moar skal sortere og lægge i mindre bunker :)

Kludemutter sagde ...

De er til pang farver ;)

Det er jo ikke til at slippe igen,Karin ;)
Ja, men bare de har det godt så går det jo.

Hanne, det skal ......
Når jeg lige har sundet mig efter disse 2 ;O

Ja, skal lige mene de skal have en frygteligt masse med.
Mon de komme hjem igen ;)

Nanna har en uge inu inden hun skal starte.

Knus Yt.