fredag den 22. oktober 2010

Koko.

Jeg strikker så pindene gløder ;)
For Design club har lige lavet en ny model.
Jeg ville så gerne have den færdig til messen,
i næste weekend, kunne jo være fedt om i kunne se den rigtigt.

Den er strikket i den 4.trådet uld, men kan også strikkes med 3 tråde.
Jeg valgt den hurtige løsning,
meeen har da skævet til silke/merino g Duo uld,
ved også hvilken farve det så skulle være.
Så vil den også få en helt anden blødhed og udtryk over sig.
Nå, en ting afgangen.

3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Godt at der er lidt nyt fra Design Club, jeg syntes også at det er lang tid siden, der har været noget nyt. Jeg er spændt på, om du når det til næste fredag :-)

Fríða sagde ...

ser rigtig spændende ud og farven er super smuk. og sikke du producerer, man kan næsten ikke fölge med!
kh.fra Island
Frida

Emmy sagde ...

Den trøje bliver helt sikker flot og sikke en skøn farve. Jeg håber du bliver færdig til messen.

Jeg synes Design Club laver mange smukke ting og deres garn er rigtig skønt.

God strikkelyst;)