torsdag den 7. oktober 2010

Strømper.

Nanna har opdaget at der ikke er så varmt på efterskolen,
som her hjemme.
Så der var jo noget med jeg også havde strikke strømper til Andreas,
da han var på efterskole.
Hun skal ikke snydes, det bette pus ;)
Så nu er der et par færdige strømper til Nanna,
ikke min ynglings strik, men når nu Nanna fryser om fødderne,
så går det jo nok.


De bliver ikke just strikke på rekort tid,
de kommer til ind imellem.

Så må vi se hvornår jeg tager mig sammen og strikke flere.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

fine sokker...Ditte har bedt om hjemmesyede sutsko :-)
Vi var på besøg på efterskolen sidste fredag OG der er ikke varmt der heller :-)

Sonnie sagde ...

Det er bestemt heller ikke min yndlingsstrik, men jeg ville ikke undvære at gå med dem :o)
God aften

Helle : sagde ...

Der er nu ikke noget som hjemmestrikkede sokker ;-)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er nu rigtig dejlig med hjemmestrikkede strømper, men kan kun give dig ret i at det er kedelig strik.

Henriette sagde ...

Hjemmestrikkede sokker går som varmt brød her hos os.
Dem skal hun nok blive glad for.
Jeg kan rigtig godt lide garnet, hvad har du brugt?

Kludemutter sagde ...

Vi skal på efterskole i morgen,så kan det være vi får kulden at mærke ;O

Ja, de er gode, når de er strikket ;)

Regia garn, super dejligt ;)

Yt.