onsdag den 3. november 2010

Drømte om ..

Jeg drømte om en fridag til mig ;)
Med en film i tv, strikketøj og fødderne oppe.
Det gik ikke sådan, kl. 9 ringede Lars muren der skal dække hullet i gulvet,
er på vej, kommer om ca, 1/2 time.
Jeg bed nok af Lars.
Beklager men i mit hovede så min fri dag noget anderledes ud.



Når du det skulle være kunne jeg jo ligeså godt selv lave lidt,
så et par køkkenskuffer har fået en tur.
Der er skiftet på børenes senge. Jo, de kan godt selv.
Sommetider skal der lidt forkælelse til ;)
Der er støvsuget og tørret af i bryggerset.
Det hele var ikke spor luksus.
Nu er muren kørt, han kommer igen og fuger.
Så jeg venter ......................................................................................................... på ham.



Alt i mens leger Baloo tøse fornærmet.
Der er jo ingen der har haft tid til at gå med ham ;((,
det kommer når muren er ude af døren igen.
Det ved han jo bare ikke ;))
Så lige nu er det så surt at være hund her i huset ;OO



Jeg sneg mig lige herind og klagede min nød,
der er jo kun mig til at have ondt af mig selv ;))

Nå, det var nu rart at få lavet nogle tiltrængte ting,
og jeg har jo fri igen i morgen.
Så der tager jeg ikke telefonen ;))))

Ingen kommentarer: