onsdag den 17. november 2010

Weekend ;)

En dejlig lang weekend er startet,
må indrømme jeg trænger til den.
Efter nogle travle uger med messe,
og det der høre til.
Ikke at jeg klager, for jeg elsker det jo ;))

Dagen startede med et besøg hos fyssen, som er vild med nåle.
akupunktur er hendes hof ret, og det virker.
I dag brugte hun en del nål, og vi blev da enige om,
 at så kunne vi da hænge julepynt på dem ;)

Derefter stod den på en lang gå tur med Baloo,
fri leg elsker han. Utroligt så hurtigt en hund kan løbe.

Nu vil jeg støvsuge en halv hund op
milde han fæller.
Troede endeligt ikke det var så slemt på denne årstid,
jeg blev klogere.

Til slut vil jeg køre på posthuset igen, igen.
Den bogpakke hun lovede at sende retur er landet her igen.
Måske 3 gang er lykkens gang.

Så er det vist også tid til strikketøjet.
Som lige mangler et par pinde i at være færdigt.

Ingen kommentarer: