torsdag den 9. december 2010

Det smukkeste vejr i 100 år.

Og jeg lever ......,
 nej det er ikke helt sådan teksten er,
men det passer ;)
Derude er smukt lige nu, solen er fremme.
Derfor er vi også Baloo og jeg,trukket i vores vinter tøj.
Mest mig, Baloo tager det som det er.



Ved vores kirke står der et pragt eksemplar af en blodbøg.
Træet er et symbol på livstræet, det evige, det træ,
 hvis rødder trækker vand op fra urhavet.
Men tanken om kundskabens træ,
der lokker med sine forbudne frugter, ligger også og lurer.
Træet er et alsidigt jødisk-kristent symbol.

Kirken er bygget op om den, vores kirke skal ses inde fra,
ude fra ligner den bare et moderne monster.
Inden i er den smuk.

Tænkte jeg ville fange træet i sol og sne.



Vores tur gik videre op mod skolen, ned gennem skoven.


Det er et smukt skue derude.


På vejen mødte vi denne hænge pil, her set fra neden.


Selv hegn kan blive fint med sne på.


Bilerne laver deres egen mønster.


Vandet, som vores vinterbade måtte i.
Baloo og vand og sne er et super miks.


Han elsker dette sne vejr.


Helst med snuden helt nede i det ;)


Så bliver det næsten ikke bedre, med sådan et vejr.
Tænk at være så heldig at have fri dag,
 og bare kan gå ud og nyde det.


6 kommentarer:

ida, Silkeborg sagde ...

Flotte billeder, specielt det med Baloo, men kan se at han er glad og nyder vejret.

Kludemutter sagde ...

Ja, Ida han elsker det ;)

Yt

Helle : sagde ...

Nøj hvor er det nogle skønne billeder du har taget, det er bare så smukt der ude for tiden.

Emmy sagde ...

Smukke billeder - ja, vejret er flot og lyst i øjeblikket og koldt er det.

Jeg synes især dit billed af bøgetræet er fantastisk :)

Balles Bazaar sagde ...

Syper flotte billeder - specielt det med træet mod den blå klare himmel.

Kirsten Søeballe sagde ...

Jeg elsker bare de blå skygger på dine smukke billeder :-)
Mv Kirsten