lørdag den 29. januar 2011

Nåå, er det i dag ;O

Tidelig oppe, og inde på torvet det var vi i dag ;)

Mens vi gik ned af gaden kom jeg med et ønske om en tur til Fyn,
over til drivhuset fuld af blomster.
Lars siger hvad skal du have, jeg siger blomster til skænken i stuen.
Nååå, jeg skal også have fat i en buket.
Til hvem ??
Til dig, siger min mand.
Hvorfor det ??
Pludselig går det en klap op :OO
Det er da vores bryllupsdag i dag.
For 11 år siden sagde vi ja til at dele godt og skidt.

Om lidt kommer der forkost gæster,
ren hygge ;))


Bukette fik vi også i hus.
Så nu er der lidt tegn på forår i vores hus.

16 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen. Smuk buket :-)

Frujensensunikum sagde ...

Stort TILLYKKE med bryllupsdagen godt husbonden var vågen........skøn buket.

kh
JANE

Helle : sagde ...

Tillykke med dagen ;-) godt at du har en vågen mand !!!

Liselotte sagde ...

til lykke på dagen - dejligt med blomster især på denne tid af året

Hanne sagde ...

Tillykke med dagen - kvik mand du har !!

Marianne sagde ...

stort tillykke med bryllupsdagen - håber i nyder en dejlig frokost :)
kh♥

Risengaard sagde ...

Hej tillykke med dagen ;-), Vi sidder lige og hygger i sommerhuset i Blåvand.

fru westerskov sagde ...

Stort tillykke med bryllupsdagen. Skøn buket.

violykke sagde ...

Hjertelig tillykke, så skete det også for dig :0)

Kludemutter sagde ...

Mange tak siger vi ;)
Ja, det er godt nok helt galt det er husbonden der husker dagen ;O

Det er det med den husker ;))

Knus Yt.

Mette Lykke sagde ...

Tillykke, nu er der ikke langt til kobberbryllup.
Søren og jeg har også været gift i 11 år. her den 31 jan er der kun et år til vores kobberbryllup.

Karin sagde ...

Tillykke med dagen :-)
Smuk buket, lige min favorit også.
Kommer snart over og besøger dig i butikken. Hvornår er du der??

Anne sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen i går, søde Yt, jeg håber, at i rigtigt hyggede jer.

Smuk buket du fik dig, og ja, den lyser op og sender tankerne i retning af en ny frisk årstid.

Ha' en dejlig søndag...

Kludemutter sagde ...

Tak alle sammen ;)
Vi havde en hyggelig dag.

Ja, det tale vi også det der kobberbryllup. Vi kunne nu godt finde på at rejse en tur istedet for at holde en stor fest ,)

Karin,jeg er der mandag 12,30-17,30
tirdag 10-15 fri onsdag og torsdag.
fredag fri idenne uge ellers 10-16eller 12,30-18 lørdag 10-13
hver 3 uge er jeg der kun mandag og tirsdag. sådan uge har jeg lige haft ;)

Håber du rammer en dag jeg er der ;))

Kh Yt.

Hygge-Strik sagde ...

Tænk at du kunne glemme....godt din mand kunne. Smukke blomster og tillykke med dagen i går.

Karin sagde ...

Satser på næste mandag :-)