lørdag den 15. januar 2011

Nyt på hylderne.

Vi har været på messe i vejle idag.
Det er så hyggeligt at gå der ,og gramse og bestille nyt til hylderne.
Der er bestilt noget håndfarvet strømpe garn.
I kurven kom også noget meget lækkert farveskift garn fra Coats.
Kan lige se de må fedeste børne trøjer og veste i det.

Der er hilst på kendt ansigter, altid dejligt at blive genkendt.
Garnheksen fra Vejle kunne kende mig fra bloggen, dejligt at hilsen på.
Skal vist til Vejle en dag og se hendes butik.

Hjemme igen skulle jeg lige tjekke om Ruth havde sat Tangent til salg på Dansk,
 på hendes hjemmeside.
Sørme om ikke hun havde,
den kunne man jo også strikke i noget af det nye garn vi har bestilt idag ;))


Nu vil jeg gå ind i min stol, og strikke videre på en hue til Nanna.

Forbrydren er færdig, skal lige se om jeg kan låne den til nogle billeder ;))

5 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er de flotte de tangenter - det kunne da være, en sådan skulle på listen :-)

Det må være superfedt at være på arbejde og så gå og gramse på garn :-)

Lin sagde ...

Helt enig med Lene. De tangenter er da bare for soede.

Kludemutter sagde ...

Jep, det er ikke det sværste der kan ske ;OO

Yt.

Joan B. sagde ...

Ikke en dålig måde at tilbringe en sur januar-lørdag på. De ser bare super søde ud de Tangenter. Dem må jeg også have. Tak for tippet!

Anonym sagde ...

Hej Yt
Det var rigtigt hyggeligt at hilse på, og tak for at du nævner min butik på din blog. Du må endelig kigge ind næste gang du er i Vejle.
Hilsen Hanne garnheks :-)