mandag den 18. april 2011

Sådan !!

Det hjalp at lave et indlæg om min pyramide der ikke strikkede sig selv ;)

Nu er den nemlig færdig og Så go´



En trøje jeg læææænge har drømt om, er nu strikket,
fedt !!!!


Den er lavet længere end originalen,
en er ikke til stumpe bluser.

Derfor har jeg slået 10 ekstra masker op i hver side.
Så der er 10 masker mere inden du begynder at strikke hjørnerne.

Hvis jeg kommer til at strikke den igen vil jeg nok lave den lidt smallere,
ikke meget.
Så skal jeg bare have mindre masker imellem hjørnerne i bunden.
Ikke så meget hokus pokus at lave det om.

Det er en Falkenberg model, Pyramide er dens navn.
Mit kit er selvfølgelig købt i Garniture Middelfart.

11 kommentarer:

Lis sagde ...

Da du viste det lille billed den anden dag, kunne jeg ikke helt gennemskue skønheden iden. Det kan jeg nu. Hanne Falkenberg laver bare så skønne modeller.
Det er et super flot slut resultat, du har fået lavet der.

Kh. Lis

Fruen sagde ...

Hvor er den blevet flot.
Den må du ud og lufte i det skønne vejr.
Ha en go dag.
Kis

Mette G. sagde ...

Uf den er lækker. Er også utroligt glad for min. Kunne også nemt finde på at strikke den igen med lidt ændringer ;-)

lise sagde ...

Hvor er den fin..

Lea sagde ...

Hvor er den flot, sikke meget du får strikket.

Kludemutter sagde ...

At hun er matematikker er der ingen tvivl om ;))

Jeg er selv meget glad ved den.

yt

Helle : sagde ...

Den er super skøn, Falkenberg går man aldrig forkert af.

God ide at strikke den lidt længere !

Quiltepigen sagde ...

Den er jo bare skøn.

Merete sagde ...

Det er en virkelig flot Pyramide. Tillykke med den!

Angelikas quilts and knits sagde ...

den er saa smuk ! godt at du kloede paa for at faa den faerdig. maa vi se den med fyld ?

GrenDesign sagde ...

Tillykke med den - den er superflot. Smuk og enkel i sine grafiske farver.