onsdag den 29. februar 2012

Viser tænder.

Igen viser livet tænder,
jeg syntes bare vi har set dem så rigeligt.


Søster ligger på sygehuset med en stor blodprop i hjernen.
Muligvis også en i hjertet,
det vides med sikkerhed om et døgn.

Selvom jeg ikke har haft den store kontakt med 
denne søster.
Så gør det ondt at se hende i denne situation.
Hun har ingen børn,venner og det eneste familie
hun har er en mand samt os 2 søskende.
Hendes mand er fra Tyrkiet, hvor kulturen er anderledes,
han danske sprog er ikke det bedste.
Så selvom hun ikke har været i kridthuset i mange år,
skal hun ikke lades alene nu.
Det er der ingen der fortjener.

Her kunne så godt komme en masse eder,
men de hjælper vel næppe ;)

14 kommentarer:

Jane sagde ...

Rigtig god bedring ønskes til din søster.
Hun er heldig at hun har dig, der trods alt ikke bare stikker halen mellem benene og lader hende sejle sin egen sø.

Else Marie sagde ...

Dejligt at hun dig og godt at du har så meget kærlighed at du bekymre dig om din søster på trods af tidligere hændelser i jeres fælles fortid.
Det er måske noget der ikke kan gøres om senere.
Pas godt på dig selv.

Hanne sagde ...

Hej Yt.
Hvor er jeg ked af at høre om din søster..
Det er godt hun har dig (selv om det er hårdt). Jeg har selv en lillesøster som for få år tilbage fik en blodprop i hjernen, samt kræft - det er altså mega hårdt. Men man kommer igennem det,
Pas rigtigt godt på dig selv,
Kram Hanne

Hanne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Janne Jacobsen sagde ...

Rigtig god bedring til din søster, og en kæmpe "buket" roser til dig.

Tina sagde ...

Fantastisk at du har overskuddet til den opgave også. God bedring til din søster, men husk nu at passe på dig selv. Knus Tina

Tina sagde ...

Fantastisk at du har overskuddet til den opgave også. God bedring til din søster, men husk nu at passe på dig selv. Knus Tina

Tulle Momsemor sagde ...

Kære dig
Jeg kender dig ikke personligt, men sender en masse kærlige tanker til dig og din familie..

Irene sagde ...

I sådan en situation er det godt og stort at man kan glemme fortidens skeletter eller bare sætte dem på standbye... rigtig go bedring med din søster.

Karin sagde ...

Sikke noget møj YT :( Der kommer ski da også noget hele tiden, men nu må du ha taget din del!!!

Fríða sagde ...

hej Yt, vil bare gerne få sende dig nogle varme hilsner og gode tanker heroppefra.
kh.fra Island
Frida

Kludemutter sagde ...

Tak jeres søde hilsner.
Det er hårdt at se på,
Det er Selvføldig værst for min søster,
Der nu også er lam i hele venstre side.
sammen med en dårlig hoft og en ryg der heller ikke vil mere. Det bliver en sej omgang genoptræning.

Yt

Helle Mikkelsen sagde ...

Godt hun har dig Yt når livet viser tænder. Det er en hård omgang hun skal igennem, men det kan blive ret godt, det tager bare tid. For knap 2 år siden fik min mor en blodprop i hjernen og jeg troede aldrig hun skulle blive god igen, men hun klarer sig fint nu med hjælp fra kommunen og familien. Hun er ikke den samme, jeg har mistet min mor, men har fået en ny og hun er sød og kærlig så det er okay ;o)

Tine sagde ...

Hvor gør det mig ondt for din søster og hendes familie.
Men hvor er det godt at i har hinanden!
Jeg håber og krydser fingre for at hun snart får det lidt bedre.