mandag den 20. august 2012

På vejen rundt.

Kom vi også over Golden Gate.


Tæt pakket ind i tåge.
Vores genbo fortalt han er kørt over den 3 gange uden at se den.
Der havde tågen været så tæt så den ikke kunne ses.




Vi så de rigtige skolebusser.




Der er nu noget sjovt ved at se ting sådan i det virkelige liv. 


Der var ganske enkelt et skilt til alt.



Dette kunne jeg da slet ikke stå for ;)
Jo, de var der.
De svømmede rund lige inde i en sø i parken.



Dette kunne jeg godt bruge på den gamle bro.
Det skulle være med rulleskøjter,
 og flere der løber ved siden af hinanden.
Og dem med høre bøffer på,
 så de ikke kan høre en hudene fis når man ringer med klokken.
UPS, der kom vist lidt galle ud ;)


Så er du sikker på hvad vej du trykker for.





Dette kunne ikke overses.


Det er nu rart når du er fremmede med alle de skilte.

Beklager jeg bliver ved.
men det er når jeg retter billederne.
Så syntes jeg lige jeg vil dele ;)

I skal nok snart slippe,
der er dog lige 2 steder mere i skal se.
Eller springer I bare over,
det er jo et frit land vi lever i ;OOO



7 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Skøn skiltning - det er sjovt at se, hvordan man gør andre steder.

Kirsten sagde ...

Jeg morer mig altid over skiltningen, når jeg er i USA :-)
I N.Y. så jeg et med denne tekst :

No Parking
No Spitting
No Soliciting
No Kidding !

Marianne sagde ...

fin udenlandsk skilteskov
og lidt uhygge på broen :)
knus♥

Karin sagde ...

Ohh fine billeder :) Ser jo en dejlig scrapbog for mig ;)

Unknown sagde ...

hej
kunne da ikke lade være med at mindes min tid i LA, for ejg havde også tager masse af billder af skilde, for de er sjove og som du siger så er der et skild for alt.. griner lige nu og får ondt i maven, elsker dine billder.

Hanne sagde ...

Skiltenes land :) skønne billeder igen. Jeg er gået igang med at lede efter garnbutikker i Arizona, der tager jeg et smut til i December.

Tulle Momsemor sagde ...

Du kører bare løs, jeg elsker at se dine billeder og høre om den store verden "over there" - drømmer selv om at rejse derover engang :)