søndag den 23. september 2012

Svært at slippe.

 
Svært lækkert garn.
Jeg strikker lystigt derud af på min poncho,
snoninger og glat strik i en skøn kompi.
Der er meget længe siden jeg har strikket snogninger,
de er faktisk lidt hyggelige at lave.
 
Efter jeg har fundet min gode gamle strømpepind frem til hjælp.
 Jeg prøvede med de små snognings pinde fra knit pro,
men de der riller hang i og de var underlige korte.
Nanna havde også kæmpet med dem,
 og var helt lettet over jeg ikke brød mig om dem,
 den stakkel kendte jo ikke andet,
end det modre havde stukket hende i hånden ;))
 

 
Inden længe skal de 2 dele samles igen,
 og så mangler jeg kun den ene side og ærmerne.
 
Nanna har bedt om jeg tager en pause på ponchoen,
hun syntes det ville være uretfærdigt hvis jeg overhaler hende inden om ;))
Så det gør jeg nok, skulle jo nødigt tage modet fra hende.
 
Det passer også med at der er en der ønsker sig et halsrør,
som skal bruges nu.
 
Det lækre garn hedder Creativ focus worsted fra Rowan.

11 kommentarer:

Frujensensunikum sagde ...

Hvor ser den dog lækker ud Yt ,flot flet/snonings mønster, må jeg spørge hvilken model det er du laver.

Jane

Kludemutter sagde ...

Tak, Jane ;)

Det er et mønster fra Rowan,
den hedder Madison.

Yt

Randi sagde ...

Det ser lækkert ud :O)
Glæder mig til at se det færdige resultat.

God søndag.
Kh Randi ♥

Kludemutter sagde ...

Det gør jeg også, Randi ;))

Yt

Angelikas quilts and knits sagde ...

dejlig model ! jeg har lige tjekket den på ravelry :-)
desværre hader jeg at strikke snoninger ;-))
kh
Angelika

dqpage sagde ...

Det bliver en super lækker poncho :)
Hilsen Mona

Uldbegavet sagde ...

Uh, det ser godt nok lovende ud. Skønne snoninger, der er top aktuelle lige nu.

Kludemutter sagde ...

Jeg satser også den bliver smart ;)
med et fedt tørklæde i halsen.

Yt

Madam Munch sagde ...

Det er meget flot strik. Jeg glæder mig til at se resultatet.

Kludemutter sagde ...

Osse jeg Bodil ;)
Men må lige slå bak lidt til Nanna er nået vidre ;))

Tulle Momsemor sagde ...

Den er flot. Kan det passe at det er en model med ærmer?
Hvis det er, glæder jeg mig til at høre hvordan den er at have på, kunne nemlig godt tænke mig sådan en :)