tirsdag den 17. februar 2015

Dubai sjalet

Det er endeligt gået ganske hurtigt med at strikke sjalet.
Ikke at jeg klager.
Næ,nej 😊 det giver kun anledning til at strikke et mere 😯
Dubai er strikket efter en opskrift af Susie Haumann.
Jeg har godt nok strikket det rundt og efterfølgende klippet det op.
Syntes ikke det så helt holdbart ud, så med nerverne uden på tøjet,
fik det også en tur i overlockeren 😖


Jeg strikkede en smal kant som er bukket over sømmen.
Ser ud til at holde 😊
Garnet er 2 tråde af hver farve alpakka 1 fra Isager.
Bog og opskrift er købt i Garniture, Middelfart.



-hilsen kludemutter

8 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

Sikke hurtig du har strikket det. Jeg kan fornemme, du droppede dobbeltstrik. Jeg har kun prøvet en lille lap i dobbeltstrik, men blev overrasket over hvor kraftigt det blev. Jeg tænker du tog den rette beslutning, men flot er det :-)

Gitte sagde ...

Det gik godt nok hurtig. Det er blevet meget flot - et smukt og anvendeligt sjal.

Jeg ville også ryste på hænderne ved opklipningen, men det ser jo ud til at være gået helt perfekt.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er det blevet flot og godt, at "operationen" lykkedes :-)

Annemette sagde ...

Det er bare blevet så flot og sikke hurtig du er ;-)

Annes indfald sagde ...

Det er blevet flot. Jeg har også kigget på det mønster.. og tænkt rundpind! Det ser ud til at være en god løsning.

Anonym sagde ...

Flot sjal. Jeg er også ved at strikke det - også på rundpind. Sjovt at du har byttet rundt på farverne. Det ser helt anderledes ud end mit selvom det er de samme to farver vi bruger.
Hilsen Hanne

Anonym sagde ...

replica bags high quality a knockout post y6n18i8w05 replica bags dubai click here to investigate j7k27e9e42 replica louis vuitton replica bags online replica bags fake hermes h1o03v6q74 replica bags ebay

Unknown sagde ...

blog link www.dolabuy.su read this article Loewe Dolabuy browse around these guys dolabuy.co