søndag den 2. august 2015

Hvad er til hvad

Jeg fik forlænge siden denne knapmaskine forærret ;)
Der fulgte nogle dele med den.

Jeg har siddet på nette for at se  hvad disse stempler skal bruges til.
Har ikke fundet ud af det ;(

Så nu sætter jeg min lid til der en en herinde der ved det,
 og har lyst til at dele det med mig.

Ved du hvad disse stempler skal bruges til vil jeg hjertens gerne vide det ;)





Noget andet er så,
skal denne del ikke kunne drejes af ?


Det er en gammel svend, men den virker sikkert inu.


 Håber her hjælp at hente ;))


4 kommentarer:

Ellen sagde ...

Hej Yt. Er der andet værktøj til maskinen? Tænker at dem du viser er til at sætte trykknapper i med, de ligner dem som følger med et kit med knapper. God søndag.

Anonym sagde ...

"Stemplerne" er til at sætte i for oven og forneden

Maskinen kan to ting - lave knapper og sætte trykknapper i tøj.

Rita Stoffer på Tordenskjoldsgade i Århus N har en magen til.

Kludemutter sagde ...

Ja der er at sæt til at lave knapper med 😊
Takker 😊

Helle : sagde ...

Det ser ellers spændende ud ! glæder mig til at se hvad du får lavet med den!