onsdag den 18. november 2015

Hjælp med mere strikke tid

Hvordan får vi nogen sinde tid til at strikke alt det vi drømmer om ?

Helga Isager har udgivet den fineste bog idag.
Min forventninger var ikke høje, men jeg æder mine ord igen.
Det er den fineste bog, men meget flotte og mode rigtige modeller i.
Ikke at jeg er en mode pige, men vil da gerne være lidt med på noderne.



Her er et bud på de 4 fra bogen jeg med tiden må strikke.













Nå, ja så er der jo også lige kjolen og en anden bluse 😯😉

Ikke at forglemme at der jo også kommer en koftebog eller 2 mere.
En bog fra Annette Danielsen og vivian Høxbro og Marianne Østergård, samt noget med en stak i starten af det nye år.

Så mere strikke tid søges 😊

Men for hunne hvor er det dejligt de kan blive ved med at overraske os de strik designere. For hvad skulle vi ellers lave ?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har ikke bogen, da den ikke lige forhandles i mit nabolag, men set billederne/modellerne på nettet og er også begejstret for den lange cardigan LONE. Kan du oplyse mig om, hvor mange dele den strikkes i, for jeg er hverken begejstret for eller god til montering?
Mvh. og på forhånd tak
Kristine

Kludemutter sagde ...

Den er strikket i flere dele, for og bag og ærmer, der også skal sættes sammen af 2 dele.
Så den kræver en vis montering.

Anonym sagde ...

Tak for svar.
Mvh. Kristine