mandag den 18. april 2016

Hummingbird

Denne viste jeg at jeg måtte strikke straks jeg så den.
De skæve vinkler passer til til mig ;)
Det er gået hurtigt at strikke den,
når man tænker på jeg ikke strikkede på den hele den uge jeg var på kursus.

Den er strikket i den tynde Geilske uld, 
da jeg er vild med den brune farve fv.40 i Geilsk uld.
Den er en bidt mørkere end her på billede.




Bog og garn er købt i Garniture, Middelfart
Som jo har fået fin ny hjemmeside,
som også kan se fra mobil og andet isenkram ;)

7 kommentarer:

Lisbeths Verden sagde ...

Den var virkelig flott, fine farger sammen.

Marianne sagde ...

Hvor er den bare fin, kan godt lide det specielle. Hvilken bog er det, du har fundet mønsteret i?

Madam Munch sagde ...

Det er en meget flot sweater, og jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvor mønstret findes. Jeg holder af det enkle mønster og den skæve facon.

Madam Munch sagde ...

Nu husker jeg det, det er Sanne Fjallands nye bog.

dqpage sagde ...

Den kan jeg godt forstå du faldt for. Den er rigtig flot

Karina Bunkenborg sagde ...

Wauw hvor er den flot!

yanmaneee sagde ...

golden goose
moncler coat
yeezy
moncler jacket
yeezy
air max 270
air max 95
100% real jordans for cheap
golden goose
cheap jordans