torsdag den 17. maj 2007

Netop hjem vendt.

Jeg har været i Aulby sammen med Birgitte, vi kom Kl.11,00, sammen med en masse andre skønne kvinder. Der kom vist en del flere end sidste år, og det er jo skønt når denne gæve pige har ligget vandret får at få det hele til at hænge sammen. Klokken 14,00 opdagede vi at vi da endeligt var lidt sultne, så vi dejlig tærte med salat,vand og kaffe til 2 for under 80,00, det må da siges at være en billig frokost. Så faldt vi snark med Kirsten som har patchwork kælderen, her kom der et par stykker stof i posen, havde glemt at jeg havde kamera med, så hende må i besøge hvis i vil se hende og hendes dejlige butik. Mosters stoffer var der også, hun var der ikke da jeg ville hilse på hende, jeg havde nemlig læst på webstrik at hun kom. Så det må jeg have tilgode. Pludselig kom jeg i tanke om at jeg jo havde kamaret med, og fik så tage lidt billeder.

Lene Krogh som der er billeder af længre nede på siden bor Patchwork Værkstedet v/ Lene Krogh Druehaven 39, Taulov 7000 Fredericia. Telf. : 7556 3250. Åbent: torsdag & Fredag kl. 13-17 lørdag kl. 10-13 ...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej, jag har köpt mönstret på corsetten du oxå ville ha, köpte oxå mönster till en av hattarna, jag hittar inte din privata adress
kan du höra av dej till mej
justus4@telia.com

hälsningar
marianne