mandag den 7. maj 2007

På min vej mødte jeg..

Først mødte jeg dette lille flag. Der var flere, så de er nok trætte af hunde ejere, der inu ikke har fundet posen frem. Måske jeg skal hugge ideen til vores forhave. Ikke at vores have er noget særligt, men det S.. da træls at træde i. Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. Vidre på turen så jeg vores kirke. Vildt med dens udsende er jeg ikke, og dog, for den fortjener alså at man går ind i den, der fortæller den en historie om den kæmpe blodbøg der måtte lade livet for kirken. Der blev Nanna døbt og Lars og jeg gift. Vi bor lige på vejen overfor. ÅÅ disse minder...

Ikke altid ved jeg hvor turen bringer mig hen. Idag fik jeg denne skønne overraskelse.
Pludselig dukkede denne skønne ejendom op, der kunne jeg godt bo....
Bare rolig Lars den er ikke til salg, skøn er den. Og tænk jeg viste ikke den var der.
Midt imellem krat og alm. villaer.

Denne lille fyr var også på vandring, ud i den store vide verden. Gad vide hvad han stødder på ?
Det var den tur, næste stop er et bad.
Hovsa, jeg er foresten færdig med den stribede top. Måske kommer der et billede senere på dagen. ;-))

2 kommentarer:

Christa sagde ...

Men Yt da - - - TIL LYKKE med dit nye "Blog-lay-out" - det ser virkeligt godt ud!
Flot klaret!
Jeg er ret vild med den række strandnymfer, du har som banner!
Knus Christa

Kludemutter sagde ...

Hej Christa !
Ja, så lykkes det.
Tak skal du have, jeg er også selv helt tilfreds nu.
Knus Yt