lørdag den 28. juli 2007

Halsklude i sommervarmen...

Dette tørklæde så jeg på en del blog´s i vinter, garnet og opskriften blev bestilt HER. Der er bare først kommet på pindene nu, strikke i silk regina, dejlig blød garn.

Så fik jeg det lært, endeligt. Hæklet mormor firkanter til min sommer hals klud.

Jeg hækler og strikker det i hjerte blendt.

Måske vil jeg vælge at hækle firkanterne mindre i det næste, det må jeg se på når dette er helt færdigt. Garnet ligger dog og venter til et mere. Tror man kan blive helt bidt af de firkanter.


Mønstret er købt her






2 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Så er det første klar til efteråret og vinteren .. dejligt :o)
Det andet er dejligt også til nu en "kølig" sommeraften og først på efteråret.

Tina sagde ...

Nuuujjj hvor ser de lækre ud... begge tørklæder!!! :)