torsdag den 30. august 2007

xp og min pc.

Nej, det gik ikke som præsten prædiker. Derfor har jeg været ned i et par dage. Så i stedet for har jeg henkogt tomater og pusset vinduer. Og gået som løven i sit bur, tænk nu hvis jeg gik glip af noget..... , nå jeg overlevede. I dag var vi til fysse med Andreas, han skal til genoptræning 3 gange om ugen, ikke så fedt når det er i skole tiden. Og der er så meget nyt der skal læres, for på Østerskov underviser de ikke på normal måde, det har i måske hørt om i radioen de sidste dage. Det er levende læring og det er så spændene. Vores søn sprudler og lever, FEDT.
For det fortjener han at få lov til.
I morgen skal jeg til Viborg på håndarbejds messe, og jeg glæder mig som et lille barn.
Det og tomaterne skal der nok komme billeder af.
SOV GODT der ude !!!

6 kommentarer:

Mona sagde ...

Jeg kan godt forstå at du glæder dig rigtig meget til håndarbejds messe;-) Jeg har også været der i mange gange...I år kommer jeg ikke derhen..Det er ærgeligt,ellers kunne vi måske have mødtes!-)

Laila-H sagde ...

åh YT , jeg får ikke tid til at komme om fredagen, måske lørdag eller søndag, men kun måske. Det kunne ellers være dejligt med et lille gensyn

Anonym sagde ...

åh bare jeg skulle afsted- det må blive en anden gang. Her i Sorø har danmarks radio og interessegrupper i sorø (bl.a. biblioteket)sat et kæmpe rollespil i scene her i weekenden. Barda og med 700 deltagere. det bliver nok stort for dem der er bidt at det,jeg nøjes med bogsalg på biblioteket.

Kludemutter sagde ...

Ja, det kunne være hyggeligt at have mødes. Det må vi gøre en anden dag. Det lydder spændene med rollespil,nogen bliver bidt af det og andre kan slet ikke se en mening med det.

Anonym sagde ...

er Viborgmessen i samme weekend hvert år?

Kludemutter sagde ...

Jeg mener det er i den første weekend i september mnd hvert år, Anne. Men 100% sikker er jeg ikke.