lørdag den 8. september 2007

Avis udklip.

Andreas kom hjem i går aftes. Og op på værelset lå avis udklippe, han så dem straks og jo det er jo Niels og Ninna. Det er 2 oppe fra Skolen, så Anne han kendte dem godt. Verden er lille. Lige nu har han besøg af sin bedste kammerat Emil, som også er starte på efterskole, og hvad tror i de laver ?? De sidder såmænd plantet foran hver deres p. c. Det har jeg det lidt svært med, for nu har de ikke set hinanden længe, jeg troede de skulle tale efterskoler og alt det nye de er i. Der tog jeg fejl. Er det bare mig, er det fordi jeg er "pige" eller er jeg ved at blive gammel ??
Nå, bare de hygger sig. Så må jeg jo passe mig selv ;-)

1 kommentar:

lifeondyssen sagde ...

De har savnet hinanden .. ikke mindst til at spille imod hinanden ;-) og mon ikke de snakker samtidig !!
Husk at forkæl dem ..