onsdag den 26. september 2007

Måske en forbryder.

Jeg er ved at strikke en bluse til Nanna, det vides ikke med sikkerhed om hun vil bruge den.
Det skulle gerne komme til at ligne en forbrydertrøje, jeg har fået godt hjælp og vejledning at Tina. Da jeg jo ikke har det rigtige garn og skal ned i en str. 12 år. Sådan noget er jeg ikke en ørn til, så var det jo godt Tina kan sådan noget. Jeg går ud fra en opskrift i et Drops blad nr. 9-9.
Jeg har dog valgt en mindre str. for at den ikke skal blive for bred i brystmål. Den sidder jo lidt til. Så må vi se om den unge dame vil bruge den, ellers er der nok en anden i familien der vil.

1 kommentar:

lifeondyssen sagde ...

Ahh det er sådan en forbryder ser ud .. det er bare for lækker.
Krydser finger for Nansen napper den ellers er hun da godt fjollet ;-)