mandag den 24. september 2007

Stille nu....

Andreas er hentet, af Christian og hans mor. De kørte til Hobro for han skulle have en computer med derop, den gamle var stået af i svinget, det kom så Andreas og Nick tilgode. Så her er stille nu, tomt er der. Han kommer vist hjem om 3 uger til efterårs ferie igen. Der har jeg lovet at hente dem, så skal der måske vasketøj med hjem, det har de ellers selv klaret indtil nu.Og ekstra tøj til en uge.
Nanna går også om lidt, hun skal til elevråds møde, jo de har travlt de unge mennesker. Og det er jo i bund og grund godt, så længe de selv kan følge med.
Hun kommer da heldigvis hjem igen i aften.

3 kommentarer:

Jette sagde ...

Hej Yt. Du er blevet tagget på min side, håber du har lyst til at være med på en lille leg. Hvis ikke - er det helt ok.

Anonym sagde ...

Nå der kom jeg for sent, du er også tagget hos mig, mon du så skal finde 14 som jeg??

Kludemutter sagde ...

Hej i 2 !!

Udfordringen er udført, og jeg nøjes altså med 7 Anne Ok ;D
KH YT