onsdag den 31. oktober 2007

Dagen idag

Jeg startede med at sy min nederdel, blev stoppe af jeg ingen grå skjult lynlås har, æv. Inde i byen havde de heller ikke en, så må jeg udenbys for at hente en. Måske de har en i Middelfart. Kom til at tænke på at Nanna jo endeligt kunne få et hjemme gjort sæt, med hue og tørklæde i kaldender gave. Der er så mange søde hue der ude i blog land. Så jeg gik damen på klingen da hun kom hjem ang. farve og udsende. Hold da helt op hun er kedelig. Farver kunne være sort,grå eller lilla nåååååå, til en sort jakke. Modellen en rund en med rib kant og glat strikket, gabbb. Jeg ønsker mig en datter med mere spral i, for det sæt lydder godt nok kedeligt, til en på 12 år. Nu har jeg været ved at finde strikke opskrifter frem, så hun kan få lidt inspiration. Men jeg bliver ikke overrasket, hvis hun står fast på det første. Så bliver det altså lilla. Måske er det bare det der med at ligne de andre og ikke falde ved siden af, det er jo nok det er ens mor der har lavet det. Sjovt nok syntes de andre det er sejt, men ikke Nansen. Kan endeligt godt huske det, når min mor syede mit tøj, øj hvor var det usmart i nogle år. Derfor passer jeg også på og lytter til hende, selvom jeg syntes det er kedeligt. Og hun skal kun, hvis hun vil gå i det. Jeg får jo lov igen, engang når tiden er til det.

2 kommentarer:

HANNE sagde ...

En lilla hue med sorte "lus" ville da være smart til den unge dame.
Den sorte periode varer som regel fra det 12 år og ca til og med det 13........er hun begyndt med sorte streger om øjnene? Hvis ikke, så er hun ikke en rigtig panda :-)
Nej, det er så nemt at drille, men også lidt sjovt med den alder..

Kludemutter sagde ...

Her i huset er der forbud mod Pandaer, det skal nok nåes. ;D
Jeg er også blevet enig med mig selv om at hun får en sort+ en med lidt farve.