onsdag den 31. oktober 2007

PÅ PINDENE ER OG KOMMER.........


En ny halsvarmer til denne jakke. Jakke fik jeg da jeg blev 40 år, uha.Det er jo et par dage siden ;)))) Den er ikke blevet brugt så meget som jeg troede den ville. Nu er den fundet frem igen, og jeg strikker en lille hals klud til den. Opskriften er fra Drops/garnstudio Nr.103-3 og garnet er 7 ngl. forskellige farvet Alpaka. En ulempe er der dog, det er ikke til at slippe igen, man skal hele tiden lige have en firkant mere strikket til, for at se farverne sammen ;O enderne bliver hæftet en efter en, på den måde som Vivian Høxbro forklarer på hendes hjemme siden, under gratis opskrifter. Det bliver et indimellem strikketøj, for først skal denne bluse være færdig. Jeg strikker den med lange ærmer og i farven lilla. Er næsten færdig med ryggen så ......
Ærmelingerne venter også og dem glæder jeg mig bare så meget til at strikke. De skal være røde, gule og orange, det lydder vildt, men jeg syntes det er frækt med de farver sammen.
Nu vil jeg gå over til min symaskine og få syet min nederdel sammen.

4 kommentarer:

Tina sagde ...

Hold da op du har gang i lidt forskelligt :):)

Anonym sagde ...

lige så mange ting har jeg fat i, men det kan egentlig stresse mig lidt, hvad med dig?
Vivian Høxbro håber vi på "mit" bibliotek, at vi kan få fat på til en udstilling først i 2008.
sjovt med det her dominostrik, jeg lavede kaffehætter og tasker i den teknik for et par år siden.

Kludemutter sagde ...

Ja. man skulle jo nødigt gå i stå.
Du har ret Anne, det kan godt stresse lidt, men det hjælper når man ved at det ikke tager så lang tid, om at få noget af det færdigt.
Ikke mere end at jeg bruger alt for meget af min tid her. Med at sumpe rundt og lave ingenting.Når jeg kunne have lavet så mange gode ting istedet.

lifeondyssen sagde ...

Sikke dejlige strikkerier du har gang i Yt .. selv kan jeg ikke overskue at have gang i for meget :-)