mandag den 29. oktober 2007

De lokker gør de .......

En nyheds mail herfra kom lige før. En ny bog har set dagens lys og mums nogen modeller der er i den. Den skal på ønske listen, man kan købe nogle af modellerne med både garn og opskrift ellers kan man købe garnet af lene og skal derfor købe bogen ved siden af. Sådan som jeg læser det. 21 modeller for ca. 200,- + porto, det kan man vist ikke klage over. Kan det passe ???



Disse 2 kunne jeg nemt se på mine strikke pinde, de er nu ikke de eneste jeg er faldet for. Tag et kik og se om der også er noget for dig ;-D


3 kommentarer:

Jette sagde ...

Den ser rigtig fed ud den bog, og hun laver også altid gode opskrifter... Og lidt fik du da også købt på messen..

lifeondyssen sagde ...

Uhh den bog ser godt nok lækker ud og opskifterne du har fundet er bare topsmarte .. jeg må ind og checke hjemmesiden ud :-)

HANNE sagde ...

Den bog skal også hjem til mig....snart :-)