mandag den 1. oktober 2007

Ikke noget

Vi har ikke lavet noget særligt i denne weekend. Lørdag var vi på Fyn, lige over broen til Strib. Her boer min grønt handler, ude på landet, vi fik 6 kilo tomater, peberfrugter og andet. Priserne er også noget helt andet end i et supermarkedet. Tomaterne skal henkoges, vi har nemlig prøve smagt de første, jeg lavede. De smager jo skønt de smager af noget og af sommer, så vi blev hurtigt enige om af vi godt kunne klarer en portion mere. Længere mod Bogense, fik vi mere grønt med hjem. Så vi fik wook med masser af grøntsager til aftensmad.
Søndag, ja hvad skete der søndag. Nanna skulle skrive sin stil, Lars var oppe at spille fodbold.
Og jeg mødes med søster og svoger, så vi kunne træne. Om eftermiddagen kørte Nansen og jeg ud for at se om vi kunne finde lidt efterårs blomster til krukkerne og stolen, det vil være synd at sige vi fandt det helt vild. Så jeg må på jagt igen, onsdag har jeg bilen og det er torvedag, mon ikke de har noget jeg kan bruge. Resten af dagen legede jeg med at lave et nyt banner, det er ikke noget at råbe hurra for, men damerne frøs og ville ikke vinterbade. Så jeg må leve med det nye banner indtil jeg får lært noget med billeder i lag på tirsdag. Strikke har jeg dog fået, hyld lakker mod enden igen, så bliver det spændene om den bliver godkendt denne gang. Mangler vist kun hulmønstret hele vejen rundt for neden. Nanna er begynd at kikke langt efter forbrydertrøjen, mon det betyder hun er ved at gi´sig og måske vil bruge den. Den må vist blive det næste der skal være færdigt. Derefter tror jeg der skal nogle små hurtige ting på pindene, alle rundt omkring i blogland strikker det ene skønne tørklæde efter det andet, så der er et par opskrifter der venter på at blive prøvet.
Det var lige det herfra, alt i alt en stille wekend.
Gæt hvad jeg skal på lørdag ??????????
Britta Amor har spurgt om jeg ville med, og JA DA.
Om jeg glæde mig, JA DA.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvilket slags kursus er du meldt på? Jeg ville nemlig også så gerne lærer mere om mit "fotogrej". Er det i aftenskoleregi?

Kludemutter sagde ...

Ja, det er hos aftenskolen.Det er adobe photoshop.Lidt tørt ikke så meget leg, men det kan man jo så gøre hjemme. 10 gange ialt. Det er mest til at lave billeder med, ikke så meget med billeder og tekst blandet sammen inu, er selv spændt på hvad og hvor meget jeg kan bruge på bloggen af det.Om ikke andet lærer jeg en helt masse om at gører billeder bedre og sjovre.

Anonym sagde ...

det kunne jeg nu også godt bruge. Har siden jeg var 10 år fotograferet, har nu købt mig et digitalt m/spejlrefleks og kunne nok godt trænge til lidt undervisning, for jeg kører bare på automatikken og det er jo lidt øv.
Skal jeg i øvrigt sende dig skabelonen på blomsterne på fyrfadslysene? eller tegner du dig bare en blomst?

lifeondyssen sagde ...

Lyder som en dejlig og afslappende weekend .. og alligevel har du haft travlt :-)

Anonym sagde ...

Jeg har endnu ikke gættet, hvad du skal lørdag, noget med NÆstved???