tirsdag den 20. november 2007

Idag var dagen

Hvor jeg skulle til tandlæge. Jeg kom af sted, tandlægen er meget sød og forklarede alt. Jeg har et stykke tid haft ondt når jeg spiste og havde da også alle mulige skræk scener i hovedet om hvad det kunne være. Troede måske at de piller jeg er begyndt at spise, havde lavet uorden i gebisset. Næ,Næ jeg har bare været for god til at børste tænder, så jeg har slidt emaljen væk nogle steder. Så de åbne stedder skal lukkes med plastik, også skulle jeg kunne spise uden at sidde under loftet igen. Så jeg skal på den igen, men pyt bare det hjælper. Det er jo snart tid til julemad og godder, tænk ikke at kunne tygge det.
Nu vil jeg lave ingen ting, jeg er noget så træt i dag. Mine øjne hænger nede ved knæene, og i aften skal jeg jo på kursus, 2 sidste gang så er det slut, det passer mig ganske udemærket.Vil lige se om ikke jeg kunne tage mig sammen og lave en gang kartoffel suppe. Måske Karoline har en nem en.

Ingen kommentarer: