onsdag den 5. december 2007

Hjerter.

Er der noget med at julen er hjerternes fest ?
Jeg har syet en jule løber med hjerter på, det er ikke er specielt mønster til jul. Det er fra Annaka og hedder "Hjertelig gunn"
Mønstret har jeg haft længe, men ikke rigtigt kunne kommer igang med det.
Så pludselig så jeg fidusen i det og så blev det endeligt syet. Underligt som man kan gå som katten om den varme grød længe, for så pludseligt at se lyse.


Det er på dette gamle bord den skal ligge, tror jeg nok. De 2 små nisser er salt og peber som min kære mor har malet til mig, til dem høre også kaffe og spisestel til 12 som hun også har malet. Og ikke 2 tallerkner er ens. Hvert år tager jeg det frem med glæde.

9 kommentarer:

Risengaard sagde ...

Hold da op hvor er den flot, så kreativ du da er.
Knus Inger

Risengaard sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Liselotte sagde ...

Hvor er den smuk - og julestemningen stråler formeligt fra den. Den spreder med sikkerhed både hygge og stemning :-)

lifeondyssen sagde ...

Den er skøn .. det er altså sjovt det der med at man til tider ikke kan overskue en opskrift for så at finde ud af at den er nem :-)

lifeondyssen sagde ...

Den er skøn .. det er altså sjovt det der med at man til tider ikke kan overskue en opskrift for så at finde ud af at den er nem :-)

Anonym sagde ...

AnnaKa ka´noget , men det kan du knagme også Yt..hvor er den løber flot. Kender godt det der med katten, grøden og det lyse øjeblik:-)

Mette H. sagde ...

Hold da fast hvor er den smuk. Det ser vildt indviklet ud, jeg fatter ikke hvordan man kan få det fladt.

Kludemutter sagde ...

Mange tak for alle de pæne ord.
Det er lige med at knække koden.
Skønt når det lykkes.Og ikke mindst når det falder i god jord ;)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Den er sandelig smuk og oser af jul :-)