tirsdag den 4. december 2007

Strømper.

Jeg strikker inu, selvom der nok sker mest ved symaskinen lige nu. Disse sokker er til Andreas, han får dem med posten idag, sammen med lidt julehygge. Drengene på værelset har sat sig for, at de ville have et over pyntet værelse.
De er strikket af Garnstudio´s Fabel farve nr.677, købt hos Lund + Lund. 2 nøgler er der brugt. Så nu mangler jeg kun 3 par og for det ikke skal være løgn har Nansen meddelt at hun altså også gerne vil have nogen. Om jeg er vild med at strikke strømper, endeligt nej. Men der er så meget man kan komme til at elske.
Så hvis du har en god strømpebog med opskrifter til store og små må du gerne, skrive det til mig. For forandring fryder, er der nogen der siger. Derfor overvejer jeg meget kraftigt at investere i en.

Ingen kommentarer: