onsdag den 9. januar 2008

Hoppet i med begge ben.

Skulle liiiiige se hvad det her er for noget. UUUppss, nu er jeg med der også.
Hold da helt op der kan der vist godt smutte et par timer i svinget. Smart er det, kan lede efter inspiration til garn der bare ligger. Har vi sådan noget ;O Se hvordan andre har brugt en opskrift. Maaaser af inspiration. En ny jungle af ting der skal læres, for hvordan får man lige billeder af sit eget håndarbejde lagt ind, og alt det der.
Det dutter bare ikke at sidde fast her, for der er tøj der skal syes sammen.
Min ryg og ben laver ballade i dag, øv.
Og nåå, jo.
Så er jeg faktisk halv knotten, næsten hel knotten.
Længe før jul sagde jeg mit abonnement op på Kreative kvinder.
Det gik også fin lige indtil der dumpede et blad med ind af brevsprækken.
Skrev til dem igen at det kunne jeg ikke forstå, fik så af vide det var fordi de næste blad var på vej da jeg op sagde mit abonnement. Undrede mig godt over hvilken postvæsen de bruger, for så havde det været længe undervejs.
Indvilgede i at betale for 2 blad, de ville sende en ny regning.
SÅ kommer det : Igår modtog jeg så en rykker på 2 blade.
HALLO, en rykker på noget jeg ikke før har modtaget en regning på.
Helt ærligt så bliver jeg S.. sur, når de gør sådan noget.
Så lige om lidt skriver jeg IGEN til dem og så skal de, ja de skal..

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan sørme godt forstå du er knotten, sådan noget er så irriterende:-)

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Bare giv dem tørt på !! Jeg har også kæmpet for at slippe af med det blad igen. Der er noget med, man skal opsige senest 6 dage efter, man har modtaget sit blad, ellers er det næste på vej (???). I mit tilfælde sendte de 3 blade mere, efter jeg havde opsagt - de påstod hårdnakket, at jeg ikke kunne få pengene tilbage for de to sidste, selvom opsigelsen VAR modtaget der.

KH Tina

Kludemutter sagde ...

Der er skrevet til dem, så nu er jeg spændt på svaret.