fredag den 4. januar 2008

Om Lars ved

At han drømmer om disse 3 bluser. Næ, men det ved jeg han kan komme til.
Fik en nyheds mail idag, der ikke var til at stå for. Inden ved vidste af det havde jeg bestilt disse 4 mønstre. Bare rolig Lars du skal nok slippe for huen.
Nu skal jeg bare finde noget garn der passer til. Se det er jeg ikke nogen ørn til, har det allerbedst hvis jeg bare kan købe lige det garn der passer til opskriften.
Så forslag er mere end velkommen ;))

P.S. Hvorfor er det blevet så S.... besværlig at kommenter på blog´s ??


4 kommentarer:

Jette sagde ...

Det har jeg ingen problemer med, men til gengæld, går min maskine død hver gang jeg er inde på bloglines, og vil overhovedet intet, må så lukke den på den "hårde" måde... Hvad er der galt??

Tina sagde ...

Nøøj nogen lækre opskrifter :) specielt cobblestone... men sørmer osse den brune bagerst :)

Hmm jeg tør næsten ikke sige det, men ejg har endnu ikke bøvl med at kommentere... heldigvis.
Tror at Ella, fra mal din dag, fandt en løsning på kommentarproblemet :)

Kludemutter sagde ...

Ja, det er nogle lækre opskrifter.
Nu har den lige smidt et indlæg ud i skallespanden. ÆÆÆÆVVV

Anonym sagde ...

Flotte opskrifter, viste Eddie Cablestone, men det var ikke ham, men måske den med snoningerne kunne bruges?
Heller ikke jeg har bøvl med kommentarer.