mandag den 4. februar 2008

På vejen igen.

Lørdag havde vi de hyggeligste gæster. Lars fylder år på onsdag og da Dresen var hjemme i weekenden valgte vi at invitere til fødselsdag i lørdags. Vi var både Lars´s søster og far og min søster og mormor og Sv.Åge.Resten kunne ikke bare ærgeligt for dem, det er ikke så tit at begge familier er samlet. Det er endeligt ærgeligt da vi hygger os sammen.
Søndag skulle Andreas tilbage til Hobro, skulle have taget toget som han plejer. En forsigtig forspørgsel fra Andreas, om han skulle med toget og måden der blev spurgt på ændrede det dog. Fadren blev blød om hjertet og lovede at vi ville køre ham derop, det trængte Andreas vist lige til. Det skal der også være plads til, så inden vi så os om var vi på vej til Hobro op på Østerskov efterskole.


Er spændt på at tale med Andreas igen, for søndag nat skulle de se super bowl. Lærene havde lavet en super bowl nat, med burger og ren råhygge. Ikke at sporten siger Andreas ret meget, det var mere det at de alle skulle side og hygge sammen, elever og lærer. Syntes det fedt at de får sig en på oplevern sammen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en weekend i har haft...og selvfølgelig kører man...det ved jeg alt om...Jeppe er med sin efterskole på skitur i denne uge...jeg har hørt fra ham...og jeg smiler, for han lyder så glad...


OG ..Yt selvfølgelig skal vi ses i marts...jeg er på Vissenbjerg alle tre dage... ved du allerede nu, hvilken dag du kommer....måske kunne en af mine pauser lige bruges på en kop kaffe sammen??

lifeondyssen sagde ...

Sikke en dejlig weekend og jo selvfølelig kører man især når han trænger til det :-)
Fedt billed hvordan pokker har du lavet det ??